ორივე ტურის ფარგლებში, გრიგოლ ვაშაძემ 9 მილიონ ლარზე მეტი ღირებულების უფასო რეკლამა განათავსა

IMG.GE

საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ 2018 წლის საქართველოს პრეზიდენტის არჩევნების წინასაარჩევნო სატელევიზიო ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამების ანალიზი ჩაატარა.

ორივე ტურის ფარგლებში ყველაზე მეტი უფასო პოლიტიკური რეკლამა გრიგოლ ვაშაძემ – განათავსა – 9,752,702 ლარი, დავით ბაქრაძემ – 5,032,654 ლარის, კახა კუკავამ – 3,768,919 ლარის, ხოლო სალომე ზურაბიშვილმა – 2,647,891 ლარის მიახლოებითი ღირებულების რეკლამა განათავსეს.

IMG.GEIMG.GE

ფეისბუქ კომენტარები