ორივე ტურის ფარგლებში, გრიგოლ ვაშაძემ 9 მილიონ ლარზე მეტი ღირებულების უფასო რეკლამა განათავსა

278
წაკითხვა/ნახვა
IMG.GE

საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ 2018 წლის საქართველოს პრეზიდენტის არჩევნების წინასაარჩევნო სატელევიზიო ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამების ანალიზი ჩაატარა.

ორივე ტურის ფარგლებში ყველაზე მეტი უფასო პოლიტიკური რეკლამა გრიგოლ ვაშაძემ – განათავსა – 9,752,702 ლარი, დავით ბაქრაძემ – 5,032,654 ლარის, კახა კუკავამ – 3,768,919 ლარის, ხოლო სალომე ზურაბიშვილმა – 2,647,891 ლარის მიახლოებითი ღირებულების რეკლამა განათავსეს.

თქვენი კომენტარი?
IMG.GE